Tásasági szerződés és aláírásminta beküldése

A székhelyszolgáltatási szerződés megkötéséhez a személyi okmányokon túl két további dokumentum beküldése is kötelező:


1. Társasági szerződés / Alapító okirat

  • Társasági szerződés: Többszemélyes cégek esetén
  • Alapító okirat: Egyszemélyes cégek esetén

:magnifying_glass_tilted_left: Miért van erre szükség?

  • Ellenőrizzük, hogy a szerződést aláíró személy valóban jogosult képviselni a céget
  • Összevetjük a tényleges tulajdonosi nyilatkozatban szereplő adatokat a társasági szerződéssel

2. Aláírásminta (Ügyvéd által hitelesített aláírási címpéldány vagy aláírás-minta)

:magnifying_glass_tilted_left: Miért van erre szükség?

  • A postai meghatalmazás hitelesítéséhez szükséges.
  • A Posta az aláírást csak akkor fogadja el, ha az megegyezik az aláírásmintában szereplő aláírással.

Hogyan kell ezeket eljuttatni?

:e_mail: A dokumentumokat elég e-mailben elküldeni, scannelt vagy jó minőségű fotó formájában.
Az eredeti aláírásmintára nincs szükség – a másolat elegendő.