Akár újonnan alapított cég, akár tulajdonosváltáson áteső vállalkozás esetén előfordulhat, hogy bizonyos cégdokumentumok még nem állnak rendelkezésre a szerződéskötés időpontjában.
Jó hír: A székhelyszolgáltatási szerződés így is megköthető – a hiányzó adatokat és dokumentumokat utólag is be lehet nyújtani!
Újonnan alapított cég esetén:
Mivel a cég még bejegyzés alatt áll, az alábbi adatok és iratok eleinte hiányozhatnak:
Adószám
Cégjegyzékszám
Társasági szerződés / alapító okirat
Aláírási címpéldány
A szerződés megköthető ezek nélkül is, de:
- A hiányzó adatokat (pl. adószám a szerződésen, cégjegyzékszám a postai meghatalmazáson) később pótoljuk
- A társasági szerződést, aláírásmintát a postai meghatalmazáshoz kötelező utólag benyújtani
Tulajdonos- vagy képviselőváltás alatt álló cégnél:
Ebben az esetben általában már van:
Adószám
Cégjegyzékszám
De a módosított céges dokumentumok (pl. új képviselő bejegyzése, új tulajdonos feltüntetése) még nincsenek meg vagy nincsenek bejegyezve.
Ez sem akadály:
- A szerződés megköthető
- A frissített dokumentumokat utólag, de mielőbb pótolni kell
Fontos!
Kérjük, hogy a hiányzó dokumentumokat a lehető leghamarabb küldje meg részünkre, hogy:
- a szerződés teljeskörűen érvényes legyen
- a postai meghatalmazás is feldolgozható legyen
- és a hatósági iratok átvétele zökkenőmentesen megindulhasson