Mi a teendő újonnan alakuló vagy tulajdonost váltó cégnél?

Akár újonnan alapított cég, akár tulajdonosváltáson áteső vállalkozás esetén előfordulhat, hogy bizonyos cégdokumentumok még nem állnak rendelkezésre a szerződéskötés időpontjában.

:pushpin: Jó hír: A székhelyszolgáltatási szerződés így is megköthető – a hiányzó adatokat és dokumentumokat utólag is be lehet nyújtani!


Újonnan alapított cég esetén:

Mivel a cég még bejegyzés alatt áll, az alábbi adatok és iratok eleinte hiányozhatnak:

:cross_mark: Adószám
:cross_mark: Cégjegyzékszám
:cross_mark: Társasági szerződés / alapító okirat
:cross_mark: Aláírási címpéldány

:backhand_index_pointing_right: A szerződés megköthető ezek nélkül is, de:

  • A hiányzó adatokat (pl. adószám a szerződésen, cégjegyzékszám a postai meghatalmazáson) később pótoljuk
  • A társasági szerződést, aláírásmintát a postai meghatalmazáshoz kötelező utólag benyújtani

Tulajdonos- vagy képviselőváltás alatt álló cégnél:

Ebben az esetben általában már van:

:white_check_mark: Adószám
:white_check_mark: Cégjegyzékszám

De a módosított céges dokumentumok (pl. új képviselő bejegyzése, új tulajdonos feltüntetése) még nincsenek meg vagy nincsenek bejegyezve.

:backhand_index_pointing_right: Ez sem akadály:

  • A szerződés megköthető
  • A frissített dokumentumokat utólag, de mielőbb pótolni kell

Fontos!

:stopwatch: Kérjük, hogy a hiányzó dokumentumokat a lehető leghamarabb küldje meg részünkre, hogy:

  • a szerződés teljeskörűen érvényes legyen
  • a postai meghatalmazás is feldolgozható legyen
  • és a hatósági iratok átvétele zökkenőmentesen megindulhasson