Jó hír: a szerződéskötés akár 1 nap alatt is lezajlik!
Ha minden szükséges dokumentum rendelkezésre áll, részünkről az ügyintézés nem tart tovább egy munkanapnál.
Természetesen az időtartam függ attól is, hogy Ön mikor küldi el az iratokat, igazolványokat, illetve mikor tudja rendezni a díjat.
A szerződéskötés folyamata lépésről lépésre
Az alábbi sorrendet követve gyorsan és gördülékenyen végigvihető a folyamat – akár új cég alapítása, akár meglévő cég módosítása esetén.
1. Dokumentumok elküldése
Küldje el e-mailben:
- a Székhelyszolgáltatási szerződést (kitöltve, de néhány adat – pl. adószám – hiányozhat)
- a cég képviselőjének igazolványait (személyi/útlevél + lakcímkártya lakcímes oldala)
- az eredetiben aláírt Postai meghatalmazást postán vagy személyesen
2. Szolgáltatási díj rendezése
Utalja el a szolgáltatási díjat – a számlát elektronikus úton küldjük.
SzékhelySzolgálat.Net Kft. (ERSTE Bank)
Számlaszám: 11600006-00000000-43332319
Közlemény: szerződő cég neve
3. Ügyvéd munkája – székhely beírása
Az ügyvéd már ezek után be tudja írni a mi székhelycímünket a társasági szerződésbe vagy módosító okiratba.
4. Ügyvédnél történő aláírás
Aláírják a cégalapításhoz vagy módosításhoz szükséges dokumentumokat (alapító okirat, társasági szerződés, aláírási címpéldány).
5. Pótlás és adatküldés
Küldje el nekünk:
- az aláírt Azonosítási adatlapot és tényleges tulajdonosi nyilatkozatot
- a társasági szerződést vagy alapító okiratot
- az aláírásmintát (címpéldány vagy minta)
6. Teljes dokumentáció visszaküldése
Mi elküldjük Önnek:
- a befogadó nyilatkozatot, amely az ügyvéd számára szükséges
- a végleges, aláírt székhelyszolgáltatási szerződést
Mennyi idő ez összesen?
- Részünkről: akár 1 munkanap
- Ön részéről: az idő attól függ, mikor tudja a szükséges dokumentumokat és díjat elküldeni
Ha minden gyorsan megvan, akár 24 órán belül lezárható a szerződéskötés és a székhelyhasználat jogalapja.