Meghatalmazott köti a szerződést

:inbox_tray: Letöltés: Általános meghatalmazás

A székhelyszolgáltatási szerződést meghatalmazott is megkötheti, amennyiben megfelelő dokumentáció áll rendelkezésre.
Az alábbi feltételek teljesülése esetén a meghatalmazott is jogosult aláírni a szükséges dokumentumokat.


Szükséges dokumentumok meghatalmazott eljárása esetén:

  1. :page_facing_up: Két tanús meghatalmazás, amelyben a képviselő meghatalmazza az aláírót
  2. :id_button: A meghatalmazott személyi igazolványa vagy útlevele + lakcímkártyájának lakcímet tartalmazó oldala
  3. :id_button: A cég képviselőjének személyi igazolványa vagy útlevele + lakcímkártyájának lakcímes oldala

Mit írhat alá a meghatalmazott?

A megfelelő meghatalmazás birtokában az alábbi dokumentumokat a meghatalmazott írja alá:

  • Székhelyszolgáltatási szerződés
  • Azonosítási adatlap
  • Tényleges tulajdonosi nyilatkozat

Kivétel: Postai meghatalmazás

:red_exclamation_mark: A postai meghatalmazást kizárólag a cég képviselője írhatja alá!
A Magyar Posta az aláírást az aláírásmintával veti össze, így ezt más nem helyettesítheti.