Letöltés: Általános meghatalmazás
A székhelyszolgáltatási szerződést meghatalmazott is megkötheti, amennyiben megfelelő dokumentáció áll rendelkezésre.
Az alábbi feltételek teljesülése esetén a meghatalmazott is jogosult aláírni a szükséges dokumentumokat.
Szükséges dokumentumok meghatalmazott eljárása esetén:
Két tanús meghatalmazás, amelyben a képviselő meghatalmazza az aláírót
A meghatalmazott személyi igazolványa vagy útlevele + lakcímkártyájának lakcímet tartalmazó oldala
A cég képviselőjének személyi igazolványa vagy útlevele + lakcímkártyájának lakcímes oldala
Mit írhat alá a meghatalmazott?
A megfelelő meghatalmazás birtokában az alábbi dokumentumokat a meghatalmazott írja alá:
- Székhelyszolgáltatási szerződés
- Azonosítási adatlap
- Tényleges tulajdonosi nyilatkozat
Kivétel: Postai meghatalmazás
A postai meghatalmazást kizárólag a cég képviselője írhatja alá!
A Magyar Posta az aláírást az aláírásmintával veti össze, így ezt más nem helyettesítheti.